سلام...بعد از یه مدتی...

دنیای من

سلام...بعد از یه مدتی...

 

دوستان...امروووووووووووووووووووووووووز......5شنبه اس.... من خونه ام...........و فردااااااااااااااااااااااااا....

بچه ها میرن شیراز اردو......

این چند روزه اتفاق زیاد افتاد به طور مثال ما کللی امتحان داشتبم...که همشو خوب دادم جز...ریاضی! و دیگر خبر

مهم بازی داماش و پرسپولیس بود...که فک کنم دیگه همتون میدونین چی شد و اگه هم نمیدونین برین به لون یکی

وب من اونجا گفته ام...www.zr138.loxblog.com

خلاصه بعد از اون ماجرا ها و رای جنجالی کمیته انظباطی....که البته عجقمان پاداش گرفت ...روزنامه ها دیگه کاری

جز نوشتن راجع به پریپولیس ندارن....من هم دیگه حوصله ندارم.....پس فعلا باااااااای.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, ] [ 12:3 ] [ روژین ] [ ]

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::